외국곡

IOU (I Owe You)

덕전(德田) 2008. 11. 3. 21:27

                  

                         IOU (I Owe You)     /    Carry & Ron

        You believe that I've changed your life forever
        And you're never gonna find another somebody like me
        And you wish you had more than just a life time
        to give back all I've given you
        And that's what you believe

        당신은 믿고 있어요,
        내가 당신의 삶을 영원히 바꾸어 놓았다고
        그리고 저와 같은 사람은
        다시 찾을 수 없을 것이라고 (믿고 있어요)
        그리고 당신은 당신의 수명보다 더 오래 살기를 바라지요.
        제가 당신에게 베푼 것을 돌려주기 위해서
        그런데 그것은 당신이 그렇게 믿을 뿐입니다.

        Repeat
        But I owe you
        the sun light in the morning
        and the nights of all this loving
        that time can't take away
        And I owe you
        more than life now, more than ever
        I know that it's the sweetest debt
        I'll ever have to pay

    후렴 하지만 저는 당신께 빚지고 있어요 아침의 햇살과 이 모든 사랑스런 밤들 시간이 빼앗아 갈수없는(햇살과 밤을 빚지고 있다) 저는 당신께 빚지고 있어요 현재의 삶 이상의 것을, 그 어느 때 보다도 지금 그것이 가장 달콤한 빚이라는 것을 알아요 내가 영원히 갚아야 할 I'm amazed when you say it's me you live for You know that when I'm holding you you're right where you belong And my love, I can't help but smile with wonder when you tell me all I've done for you Cause I've known all alone 당신이 말할 때 저는 놀랐어요 당신이 바로 날 위해 산다고 (말할 때 놀랐어요) 당신은 아시죠, 제가 당신을 포옹하고 있으면 당신은 바로 있어야 할 곳에 있다는 것을 당신, 저는 미소를 보내지 않을 수 없습니다. 놀라움으로, 당신이 내게 말할 때 제가 당신을 위해 한 모든 것을 (당신이 내게 말할 때 미소가 나온다) 왜냐하면 나는 지금까지 혼자만 알고 있었기에,